Podejmując nowe wyzwania, odkrywamy w sobie umiejętności, których istnienia nigdy nie podejrzewaliśmy.Les Brown

Aerobiczna 6 Weidera opis

Wyzwanie ma na celu sprawdzenie, czy rzeczywiście trening ten daje tak znakomite efekty, jak można zobaczyć w internecie. Czy ból i wylany pot jest tego warty?

Aerobiczna 6 Weidera wyzwanie

Zasady

Aerobiczna 6 Weidera to podobno jeden z najlepszych zestawów ćwiczeń na płaski brzuch. Czy aby na pewno? Sprawdzimy:)

Wyzwanie to trwa 42 dni. Jest to swoisty test wytrzymałości. Codzienna walka z bólem. Mało kto dotrwa do końca. Szczegółowy opis ćwiczeń dodany zostanie niebawem.

Pytania

Można odpuścić jeden dzień treningu?

Aby móc w pełni sprawdzić możliwości tego treningu, ćwiczenia musza być wykonywane codziennie.

Odpowiedź: Marta


Dodaj pytanie / odpowiedź

Formularz w trakcie przebudowy...

Uczestnicy

Aktualnie brak uczestników wyzwania

Dołącz do wyzwania

formularz w budowie...

Plusy i minusy

PLUSY:


  • Już po pierwszy treningu czuć mocne zmęczenie mięśni brzucha.

MINUSY:


  • W późniejszych etapach wyzwanie staje się długie i monotonne ( ponad 40 minut).
  • Błędnie wykonywane ćwiczenia, mocno obciążają kręgosłup.
Dodaj plusy i minusy

formularz w budowie...

Ciekawostki

1. Ćwiczenie to opracowano ponad 60 lat temu.

2. W ćwiczeniu tym katujemy jedynie mięśnie proste brzucha.

Autor: Tomasz

Podsumowanie

Podsumowanie dodane po ukończeniu wyzwania

Pomogliśmy? Nie zapomnij pokazać znajomym 🙂


1 gwiazdka2 gwiazdka3 gwiazdka4 gwiazdka5 gwiazdka6 gwiazdka7 gwiazdka8 gwiazdka9 gwiazdka10 gwiazdka (1 votes, average: 10,00 out of 10)


...

0 komentarzy

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

...